piątek, 14 czerwca 2013

Złe dni.

Hej ;<
Każdy w życiu ma takie dni że jest smutny.
Właśnie mam takie :(

Ktoś nawet nie wie jak kogoś może urazić jakimiś słowami.
Bardzo mi i Domi jest smutno z tego powodu.
Udajemy w szkole wesołe a tak na prawdę jesteśmy smutne.
Nie będę imienia pisać bo to trochę nie wporzo ;<
Ale ten ktoś na pewno się kapnie że o nią chodzi...
Przez nią płacze i płacze a tak to muszę udawać wesoła ciągle.
Bo będą się pytać co jest i kto zrobił.
A ja nie chce mieć już większej spiny jaka jest xD
A ta spina jest już trochę duża.
Czasem brakuje mi tych dni jakie były kiedyś. ;<
MY 4 i nikt więcej. A tak to 2 osoby się wtrąciły w przyjaźń i wszytko poszło w siną dal.
JA TAK O SOBIE A W SZKOLE DUŻO SIĘ DZIEJE XD

NO to szkoła jak szkoła.
Ciągle próby i próby. Już zygać mi się nimi chce -.-
Jeszce te wszystkie sprawy...masakra.
Mam role i panie gadają że mówię ja jak dziecko i że mam ją trochę szybciej gadać.
No to gadam trochę szybciej i panie gadają wolniej. Później znowu za wolno i później za szybko i tak w kółko.
Dobrze że nie tańczę poloneza :D
Na przedstawieniu mamy dużo piosenek, trzeba się ich uczyć.
Ja jestem już prawie chora i mnie gardło boli i jeszcze muszę śpiewać no przegięcie -.-

24 wycieczka nie wiem jak będzie bo znów kłótnia była i tak głupio.
Ciągle myślę czy by się z niej nie wypisać.
Ale nie zostawię tak Dominiki, więc pojadę bo kocham ją jak sister :P
26 komers ja nie mam nawet sukienki.
Chyba będę miała po mamie. Bo miała taką przepiękną sukienkę na ślub cywilny.
Ale może mi też kupi :D

Hahhahahahahahahha no dużo sie działo dużo spin,kłótni było w tym tygodniu  chyba nigdy juz nie bedzie tak jak dawniej ;< A ja bym tak chciała ....
No cóż życia sie nie wybiera ;(
Teraz siedzę na fb i asku. Łapcie aska : http://ask.fm/Olkaa20
Zaraz idę na pole z Madzią i Żelem.
Będzie fajnie dopóki Agata nie przyjdzie xD
No to to tyle było by więcej ale idę na poole więc : pa i pozdrowienia <3 / jak zawsze jeden post na różne tematy ;< /

1 komentarz:

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )