sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka ^^

 Wszystkim dzieciakom w Dniu Dziecka życzę wszystkiego, naj,naj, najlepszego ; d


Dla mnie ten dzień nie udany ale...kogo to obchodzi? nikogo.
Nawet moja mama mnie olała i nie złożyła życzeń...Jednym słowem maskara ^^

Przejdźmy do czego innego XD

Hehehe stroiłam klatkę na ślub z Madzia u Anią.
Dostałam czekoladę, Ania też i od Madzi dostsała lizaka kuutasa. hahaha. Madzik nic nie dostał :C
Bo Pani Młoda widziała mnie i ją. A Ani nie widziała xD
Robiłam barmę z Isią i małą Natalka ^_^
Zarobiłam 13zł i 60 groszy. Moim zdaniem małooo.
Później byłam na festynie brzydaśna pogoda. Jeszcze Żelu przepuściła bramkę, no był samobój.
Nie zjechała na zjeżdżalni bo pogada ;c i było 20 cm deszczu w niej.

Jeszce zerwali dekoracje nie dawno, a wesele 2-dniowe.

Jutro 2 mecze, juniorka i seniorka.
OCZYWIŚCIE IDE Z MADZIKIEM I ŻELEM ^^
No to ja już ten,tego idę ; *

Jeszcze raz wszytkiego najlepszego młodzi :D
Pozdro... i joł :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )