niedziela, 9 czerwca 2013

Dni Suszca *.*

Hejo. Przepraszam że tak długo nie pisałam ale nie miałam kiedy :D
No to 8-9 czerwca tak zwane "Dni Suszca"
Wczoraj były karuzele :D
Hahhahahah pod wieczór idzie się najlepiej.
Nie znam ich nazw bo po co przy kasie sie mówi na to,to, to :D
Poznałam jedną dziewczynę Marte i jakiegoś chłopka.
Gapił się na mnie co chwile.
Maskara!!!!!!!!

Było tabu. Stałam z Wiką i Weronika :D
Hahhaha Wera miała Żurek i smalec bo wygrała.
Więc pożyczyłam ten smalec i jak jeden z zespół powiedział wypijmy piwo coś tam to ja podniosłam żurek ze smalcem. hahahhahahah.
I tak prawie co chwile go podnosiłam. 
Aż Wera nie zapytała się kolegi czy chce żurek,on sie zgodził.
I mój żureczek odszedł ;c.

Był tez Kabaret Młodych Panów. hahahhahahahah nie zapomnę tego.
Musiałam sie pchnąć do kolegów i koleżanek bo stałam na końcu.
Później stałam z nimi i był ubaw jak nic.

No to tyle.Troche nie w kupie ale jestem jeszcze jestem nie przytomna :D
Dzisiaj tez są oczywiście idę :D
Noo to ja mykam pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )