wtorek, 4 czerwca 2013

Gimazjum :P

To dziś nas oprowadzali po gimnazjum.
Było fajniee *.*
Hahahah na sali gimnastycznej była Rudziczka. Jakieś udupy,brzydkie i ten tego no...
No jak zawsze w szkole były zwały. Normal u mnie; 3
Jeszcze na sali gimnastycznej tak przynudzali ze masakra -,-
Na koniec był taki fajny filmik :P
Hahahhahahahahhahahahah poprosttu pekałam ze smiechu ^^

Teraz zmienia pościel,pisze na fb i będę pisaś zad. z przyry.
Karolina mi pisze o jakimś kolesiu. Jara się nim nawet go nie zna <3
Widziała go chyba 1 raz na oczy czy 2 .
KC Karolaa <333

To ja się zwijam bo mam kare na kompa ; ///
To do nastepnego wpisy ;)
 Pozdrowieńka i bayy <333

PS. Z w-f może będę miała 6 *.*
Jaram się tym ^_^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )