wtorek, 11 czerwca 2013

Wywiadówka :D

 elo.
Dziś wywiadówka. Mojej mamy nie było :D
Ugh...udało sie wypadła jej 2 zmiana ; >
Karoli mama była na wywiadówce, jej się oberwało :D hehehhe
Ma zakaz jeżdżenia na konie w wakacje, chciałam z nią jeździć ;<
Z Domi sie założyłam że pani, jej mamie coś będzie mówić o mnie żebym się z nią nie zadwała. Bo mam na nią zły wpływ:D Ja mam na wszystkich zły wpływ ; >
Założyliśmy się o 10 gr..Wygramm too :D

To tak. dawno nie pisałam. / nagła zmiana tematu jak zawsze :D /
Dużo się zmieniło. Pogodziłam sie z Karola.|
Mam zakaż siedzenia z Domi na angalu i przyrodzie.
I ogólnie.
Jestem nie ogarnięta za 2 tyg. komers małooo czasu, a ja nawet sukienki nie mam ;<
Wszytko zaczęło się budować od nowa.

Dziś w szkole gadali kto dostał się do jęz. / ja nie pisałam, jak na mój mózg za dużo naukii /
I się stała tragedia,której nikt się nie spodziewał ;<
Marysia się dostała a Karola nie ;c
Wiem, wiem to nie moja sprawa.
Nie wiem co Maryś postanowi.
Ja też bym nie wiedziała ;<


Teraz siedzę i słucham muzykii ;>
Macie tu próbkę :
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x4r-c4I_9Rc
I sie zastanawiam,myślę o wszystkim itd.
Nudzi mi sie. Nikogo nie ma w chałpie.
Nie chce mi sie lekcji robić jaka zawsze xD
Dobra spadam. Do następnego wpisu.
Jołł ;3

5 komentarzy:

  1. obserwacja=obserwacja
    napisz u mnie :D
    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny blog :D Obiecuję wpadac częsciej i zapraszam do mnie ---> diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :)

    http://thealeksia201.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwacji!!!
    ewelina12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog :)

    http://aaleksandra-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )