niedziela, 2 czerwca 2013

Meczyki :P

 No to dziś były te dwa mecze. Było ciekawie.
W juniorce walkower, 3-0.
A w seniorce 4-1 chybaa.
Nie wiem bo była w sklepie na kawałku 2 połowy.
Była karetka. Masakra współczóję temu co dostał z łokcia :/

A tak to nic ciekawego.
Jutro Karolina pisze test do klasy językowej.
Nie wiem po jakiego ch*ja /przepraszam za słownictwo/ się uczy na to.
Ona chce być w tej lepszej grupie?
Hahhaha zawali wtedy gimazjum. Ja bym na jej miejscu sie nie uczyła.

JESTEM CIEKAWA CZY NASZA PRZYJAŹŃ PRZETRWA.
BO ONA IDZIE DO JĘZ. A JA DO OGÓŁNEJ.
NIE WIEM JAK TO BĘDZIE.
CZY JESZCZE BĘDZIE BEST FRENDS.
GIMNAZJUM ZMIENIA LUDZI.
MOŻE NAS COŚ LUB KTOŚ ODDZIELIĆ ;C
NARAZIE NIC NIE WIADOMO.
OBIECAŁA ŻE NASZA PRZYJAŹŃ PRZETRWA.
NIKT NIE WIERZY. ALE MY 2 WIERZYMY BARDZO MOCNO!
SĄ PRZERWY,APELE ITD. MOŻEMY PRZECIESZ PO SZKOLE SIE SPOTYKAĆ.
NARAZIE WSZYTKO PRZED NAMI, WSZYSTKO SIE JESZCZE ZOBACZY.

KAROLINA, JAK TO CZYTASZ TO JA BARDZO MOCNO WIERZE W NASZA PRZYJAŹŃ.
PAMIĘTAJ !!!! <3

Pozdrowienia dla wszystkich ; *
Papapa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )