sobota, 22 czerwca 2013

Latoo :D

To wczoraj był pierwszy dzień lata.
Ponoć bo pytałam się koleżanki i powiedziała że wczoraj, a inna mówi że dziś.
Więc sprawdziłam u wujka google.
I mi powiedział ze 21 czerwca ;d
Ale nie wiem.
21 czerwca, top znaczy dla mnie 5 dni szkoły. W tym jest 2-u dniowa wycieczka :D
Oczywiście napisze wam relacje ;d
W środę komers. Tez wam napisze co było ciekawego.
Później czwartek,niestety muszę iść do szkoły ;dd
I KONIEC ROKU SZKOLNEGOO!
I jadę z przyjaciółmi to oblać cola :D
Hahahhahahahaha :D
Ten wypad tez wam opisze ;p
Wczoraj w pierwszy dzień lata miałam sesje .
Macie zdjęcia ;d



W ostatnim cyycki -.-
Jak ja nie lubi moich cycków.
Masakra -.-

Teraz pisze z Maryś o wycieczce.
Mam bardzo głupia torbee -.-
Wszyscy mnie wyśmieją.

Dobra ja idę pa ; *

1 komentarz:

  1. no to czekam na relację z wycieczki i życzę udanej!!!anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )