piątek, 28 czerwca 2013

Komeers,Dni Młodych i ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO!

Hejo. W Środę był komers, w czwartek Dni młodych *.*, a dziś KONIEC ROKU SZKOLNEGO.
Wszytko wam napisze. Zacznijmy od komersu.

KOMERS- Komers jak komers,jedzenie,picie i tańce <3
Zaliczam mój pierwszy komers do udanych.
Było suuper <3. Dziękuje wszystkim którzy tańczyli ze mną itd. :D
NA początku było źle, przez Kasie.
Ale później się wszystko unormowało xD
I się bawiliśmy wszyscy w zgodzie.
NA koniec Karoli się coś stało. nie mogę powiedzieć.
To tyle o komersie ; )

DNI MŁODYCH-Było zarąbiście !
Szłam z Magda i Radek,później byłam z Agata i Wika.;
Późnej z Magda i później z Wika,Wera,Janusze,Szymkiem,Marysia,Kasią,Hanią,Romkiem a i Żelem.
No później szłam na grubsona stałam w trzecim rzędzie z Asia.
Paweł i fretka cisneli się.
Była jedna dziewczyna tak umalowana że masakra -.-
Mocny makijaż kolczyk w ustach. Fuuuj!
Ciągle z Paulina śmiałam się z nią.
Agata mnie wpuściła do barierki.
BO musiała iść do domu. Poznałam jakąś dziewczynę. Nie mam pojęcia jak się nazywa xD
Później zauważyłam Martyne.
Powiedziałam jak będę szła to ją wpuszczę.
Pod koniec wpuściłam ją.
Jeszcze trochę chodziłam z Magda i poszliśmy do domu.
Mama mi ciągle gadała że jutro nie wstanę ale wstanęłam.

KONIEC ROKU SZKOLENGO- Było smutno. Koniec podstawówki.
W kościele śmiałam się z Karola xD
Gadaliśmy i wgl. ale tez byliśmy cicho.
Później szybko do szkoły.
Był wystę i rozdanie świadectw .Jeaa zdałam xD
Nie ma żadnej 2 :D
Same 3,4 i 6 :D
Hhaahahahha...Później sprzątaliśmy sale i do klas.
Dostaliśmy te świadectwa i słodkości *.*
Hahhahaha...zbieraliśmy jeszcze podpisy.
Później już szliśmy. Poszłam do Karoli i na ramieniu się jej rozpłakałam. Moja najlepsza Przyjaciółka idzie do jez. a ja do ogólnej. Porażka ...|
Domi się z nami nie pożegnała ;c Poszła sobie ;c Szkoda :(
Później do bisama i byli tam wszyscy. Coś mnie zaskoczyło,ale nie moge powiedziec co xD
No i jeszcze pod bisamem sie żegnaliśmy z  Karola i Marys i poszłam do domu.
Dziś chyba będę w domu siedzieć bo nie ma gdzie iść.
Na cole chyba tez nie pójde bo paada -.-
Szkoda.

A JESZCZE CO DO DNI MŁODZIEŻY TO MAM FILMIK GDZIE WYSTEPUJE GRUBSON.
ŁAPCIE :




No to tylee ; )
Wiem dużo błędów. Ale już po szkole to mogę!
Wreście WAKACJE! czaicie? bo ja nie. xD
OK ja idem papap ; *

1 komentarz:

  1. bardzo fajny i naprawdę ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )