sobota, 17 sierpnia 2013

Nowy Wygląd *-*

Heeyyyoo..

No to jak widzicie mam nowy design.
Mi sie spodobał ale czegos mi tu brakuje,nie wiem czy jest skończony czy nie.
Ale chociaż jak jest juz skończony to też jest faajny ^^

A wam jak sie spodobał?
BO mi bardzo,bardzo jak wspomniałam xD

Wykonała go Srara  bardzo ją polubiłam ; )
Ma własne bloga, Łapcie :  http://sara-saar.blogspot.com/
Jak chcecie żeby wam wykonała design to tam z dołu ma podany e-mail i piszcie na niego ; **

To sotani raz was sie pytam podoba sie wam nowy design?? ; **

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny design bloga :))

    Zapraszam do mnie: --->Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd fajny, blog też. :)


    patisonkaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ;) Czegoś ci brakuje ? Hmmm. Może zmień nagłówek na bardziej taki radosny ? :)

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - u mnie rozdanie ze wspaniałymi nagrodami !
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne blog wygląda:) niestety nie wiem,jaki był wcześniejszy design :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym zmieniła na różowe tło to czarne, gdzie są strony C:

    _______mały spam_______
    Niedługo usuwam fan page na facebook'u. Więc, jeżeli chcesz być na bieżąco to proszę o dodanie mojego profilu do obserwacji C:
    https://www.facebook.com/poppy.miauczak.7
    przepraszam, okropna Poppy :<

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )