sobota, 24 sierpnia 2013

Nocka z Agatą, następny dzień z Agą i Adą xD

Heyoo.
ten post miałam dodać danooo,bo to było dawno ale nie miała za bardzo czasu.
Bo wiecie to ostatni tydzień wakacji ;p

No to tak , w tamtym tygodniu z czwartku na piątek spała u mnie Agata.
Siedzieliśmy do 3 w nocyy.
Na początku siedzieliśmy na omegle.
Taki portal,siedzą tam same zboczeńce xd
Ale my poznaliśmy fajnych chłopaków xd
Na początku Emila *-*
On był taki Ładny ^^
A później Arka i kogoś tam ;p
No i z tym Arkiem i tym drugim,no Agata im podała moje skejpaja.
AAAA...zapomniałam przed tym gdy weszliśmy na omegle oglądaliśmy horrory.
Nie umieliśmy sie zdecydować : Obecność,2 w nocy,paranormal activity 3,4,piła 7 3D, i jeszcze jakiś.
No to ogladaliśmy wszystko po kolei xD
Do połowy oglądaliśmy piłe i jakiś filn. / nie pamiętam jak sie nazywa xD /
No i później weszliśmy na te omegle xd

No i ich poznaliśmy.....i z Tym Arkiem i tym drugim gadaliśmy do 1 na skejpie.
Później nam sie już nie chciało gadać na skejpie to uznaliśmy ze poglądamy komedię ^^
No wybraliśmy : Eurotrip.
Ten Film......hahahahhahahahhahahahahaha...musicie go obejrzeć ^^
No to z nocowanka tyle,było jeszcze lepiej,więcej itp,ale wiecie coś musi zostaś w tajemnicy, ale nie w tajemnicy,tylko że mi sie nie chce pisać xd

Następny dzionek ...
No to rano jka rano wstaliśmy Aga poszła.
I dzień jak dzień.
Jak mama poszła to Agata przyszła.
Próbowaliśmy zapalić siszę ale nie było więgielka xd
Później przyszła Ada.
I my oczywiście na omegle xd
No i prosili żeby pokazać cyckli.
MY nie jesteśmy takie wiec NIE!
A oni nadal to my wzieliśmy Kartke i namalowliśmy cycki.
I je wycieliśmy i wyglądały jak prawdziwe.
hahahahahhah i pokazywaliśmy je wszystkim.
Weszliśmy na Anglie to poznaliśmy fajnych chłopaków.
Hahhahahahha mamy ich w znajomych ale ja po angolu nie umiem gadać i pisac wiec im nie odpisuje jak do mnie pisza.
I Nam sie znudziło i robiliśmy zdjecia. Później wam dam ...
I wszytko minęło i była 20 .
Poszliśmy na dwór zobaczyć nowy plac. 
I później poszliśmy do domu.















2 komentarze:

  1. To fajnie spędziłyście czas ;).
    Świetne zdjęcia ;)
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe :) Miło spędzony czas widze :)
    Ja z moja przyjaciółką nocowałyśmy w namiocie.
    Było super ;)
    Fajny blog.
    Pozdrawiam ;)

    my-own-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )