piątek, 20 września 2013

Nie zapomniałam o was ;*

Heyoo.
Wiem,wiem długo nie pisałam ale dużo nauki i wgl.
Ale zawsze będę pamietac o blogu więc sie nie martwcie.

Gimnazjum spoko,klasa spoko.
Wszystko spoko.
Wywiadówka spoko i wgl.
Oceny spoko i nauczyciele .
Poprawki już są i są spoko ;d

Tak ogólnie to spoko.
Dziś nadużywam słowa spoko.
Więc mam takie obawy,przeczucia co o moją przyjaciółkę/siostrę.
I proszę was o pomoc. ;*
No bo jak wiecie jestem w pierwszej gimnazjum.
Karola moja sistra jest w a.
No i ciagle do nas przychodzi i wgl.
Podrywa wszystkich chłopaków.
Ciągle mi się zdaje że ona chce mi wszystko odebrać.
Przyjaciół z klasy,kumpla,kolegów i koleżanki.
Niby przychodzi do mnie a do chłopców lezie.
No i jak tak se jeestem zazdrosna. Bo ich podrywa i wgl.
No nie wiem jak wam to napsiac .
no ale smutno mi jest że ich podrywa a nawet nie zna.
Podrywa mi mojego kumpla który mnie już prze nią nie lubi.
No i nwm co robic ;c
Pomóżcie proszę.
Wole się tu wyżalić niż komuś kto jej to powie i wgl.
No to bardzo proszę was o rade ;*
Dzięki za komentarze które dacie.

Macie moja fote ;*

1 komentarz:

Za każdy komentarz jestem bardzo wdzięczna, zaczęca mnie to do dalszego pisania <3
Staram się odwdzięczać za komentarze i dodanie do obserwatorów ; )